Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Shoop Shop – v lasti podjetja KofetARTca, ustvarjalni studio, d.o.o. – so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-1).

Podatki o podjetju

KofetARTca, ustvarjalni studio, d.o.o.
Štihova ulica 15
1000 Ljubljana

Matična številka: 6006388000
Davčna številka: 77753798
IBAN: SI 56 031001002606941

Telefon: 059 101 097
Mobilni telefon: 070 681 331
E-naslov: info@shoopshop.si

V skladu s 1. odstavkom 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) nismo zavezanec za DDV. Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila).

Vrste uporabnikov

Z registracijo na shoopshop.si/moj-racun postaneš registriran uporabnik spletne trgovine Shoop Shop.

Pravico do nakupa v spletni trgovini imajo registrirani uporabniki in gostje, ki opravijo hitri nakup ter se jim pred nakupom ni potrebno registrirati.

Ob registraciji v spletno trgovino obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, geslo pa izbere sam.

Če želi uporabnik spreminjati svoje podatke, lahko to stori v nadzorni plošči svojega profila.

Dostopnost informacij

Shoop Shop se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:

  1. identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene značilnosti izdelkov oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
  4. dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
  6. vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene; razvidno je prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza,
  7. način plačila in dostave,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka,
  10. pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Ponudba izdelkov in cene

Zaradi narave poslovanja preko spleta se ponudba in cene v spletni trgovini Shoop Shop ažurirajo pogosto in hitro. Cene v spletni trgovini Shoop Shop so enake tako za registrirane uporabnike kot za goste spletne trgovine.

Cene ne vsebujejo DDV, saj v skladu s 1. odstavkom 94. člena Zakona o davku na dodano vrednost (ZDDV-1) nismo zavezanec za DDV.

Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti. Cene veljajo v primeru plačila s spodaj navedenim načinom in pogoji plačila.

Naročilo in cene

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem in kupcem je v spletni trgovini Shoop Shop sklenjena v trenutku, ko Shoop Shop kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila.

Od tega trenutka naprej so vse cene in drugi pogoji fiksni ter veljajo tako za Shoop Shop kot za kupca. Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Shoop Shop spletne trgovine.

Način plačila in dostava

Shoop Shop zaradi uvedbe davčnih blagajn s 1. 1. 2016 omogoča le še plačilo po predračunu na račun podjetja KofetARTca, ustvarjalni studio, d.o.o. oz. s plačilnimi karticami preko sistema PayPal.

Plačilo naročenih izdelkov mora biti izvedeno najkasneje v roku 8 dni od oddaje naročila, sicer se naročilo stornira.

Stroškov pakiranja in dostave ni.

Opozorilo: pogoji ter stroški pakiranja in dostave veljajo znotraj Evropske zveze, Združenega Kraljestva Velike Britanije in Severne Irske ter za dostavo v Združene države Amerike.

Za dostavo v države, ki niso članice EU, UK in US, je strošek pakiranja in dostave 5.50 € oz. je odvisen od višine naročila ter se obračunava po dogovoru z naročnikom. Stroškov pakiranja in dostave ne zaračunavamo za nakupe nad 100,00 €.

Shoop Shop pošlje izdelek v produkcijo šele po plačilu. Čas za produkcijo in dostavo je 5-10 delovnih dni, se pa včasih lahko zgodi, da se ta čas podaljša, o čemer je kupec obveščen.

Izdaja računa

Shoop Shop kupcu pošlje tudi račun na e-naslov kupca. Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom. Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.

Kode za popust

Koda za popust oz. promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu preko spletne trgovine Shoop Shop. Aktivno kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali v drugih medijih.

Koda prinaša različne ugodnosti: od različnih daril do popustov. Vsaka koda je časovno omejena, izkoristiti pa se mora v omejenem roku, sicer ni veljavna.

Uporaba kode za popust:

  • izberite izdelke, ki jih želite kupiti, in jih dajte v košarico;
  • ob zaključku blagajne v okence ”Koda za popust” vpišite kodo in kliknite gumb ”Uporabi kupon”;
  • za en nakup je možno uveljaviti le eno kodo za popust;
  • ko vpišete kodo za popust, se vrednost popusta avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno poravnati.

Postopek obveščanja o nakupu

  • Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Registriranemu uporabniku Shoop Shopa so na spletni strani vselej dostopni  podatki o statusu in vsebini naročila.
  • Shoop Shop lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko.
  • Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da na zaključku nakupa vpiše še naziv podjetja in davčno številko podjetja.

Pravica potrošnika do odstopa od pogodbe

  • Pri pogodbah, sklenjenih na daljavo, ima potrošnik (po 43.č členu ZVPot) pravico, da v 30 dneh podjetju na elektronski naslov (info@shoopshop.si) sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Vrnitev prejetega blaga podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
  • Potrošnik mora najkasneje v 30 dneh po sporočilu o odstopu od naročila podjetju vrniti izdelek, in sicer na naslov: Shoop Shop, KofetARTca, d.o.o., Štihova ul. 15, 1000 Ljubljana. Po prejemu blaga podjetje potrošniku skladno z zakonom vrne vsa opravljena plačila. Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od naročila, je neposredni strošek vračila blaga ter strošek pakiranja in dostave.
  • Potrošnik mora izdelek vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik.
  • Potrošnik ob vračilu blaga pošlje tudi račun za blago in osebne podatke ter transakcijski račun, na katerega želi prejeti vrnjeno plačilo. Vračilo plačila bomo opravili v 30 dneh od prejema sporočila o odstopu od pogodbe.
  • Pri odstopu od pogodbe, kjer je bila koriščena promocijska koda oz. koda za popust, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Na TRR uporabnika se vrne le vplačani znesek, uporabniku pa se obenem vrne promocijska koda v obliki nove kode. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon.

Varnost

Shoop Shop uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.

Varovanje osebnih podatkov

Kako Shoop Shop ravna z osebnimi podatki, lahko prebereš v naši Politiki zasebnosti.

Komunikacija

Shoop Shop bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1. Oglasna elektronska in/ali SMS sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne.

Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih:

  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Shoop Shop izrecno spoštoval.

Ocene, mnenja in priporočila

  • Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
  • Shoop Shop omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih administrator spletne trgovine Shoop Shop pregleda. Shoop Shop ne bo objavil mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni administratorja ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
  • Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Shoop Shopu dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Shoop Shop ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Shoop Shopa, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje ter da te pravice neomejeno prenaša na Shoop Shop.

Pravno obvestilo

Spletna trgovina Shoop Shop in vsi podatki na njej, vključno s slikami izdelkov ter grafičnimi in video elementi, so zaščiteni z Zakonom o avtorskih pravicah in jih ni dovoljeno reproducirati ali uporabljati brez predhodnega pisnega dovoljenja. Blagovna znamka Shoop Shop in logotip sta v lasti podjetja KofetARTca, ustvarjalni studio, d.o.o..

Omejitev odgovornosti

Shoop Shop se po svojih najboljših močeh trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njenih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Shoop Shop včasih ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru bo Shoop Shop kupca obvestila o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega izdelka.

Pritožbe in spori

Shoop Shop spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Vzpostaviti želi učinkovit sistem obravnavanja pritožb in ima določeno osebo, s katero se kupec v primeru težav lahko poveže (telefonsko ali po elektronski pošti).

Pritožba se odda preko e-poštnega naslova info@shoopshop.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen. Shoop Shop bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Shoop Shop se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora (vsaj kar zadeva sodno reševanje) njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si bo Shoop Shop vedno prizadeval, da se morebitni spori rešijo sporazumno.